ЗАБУЛИ СВОЇ ДАНІ?

Notifications
Clear all

Forum Members

 

Avatar Member Information Registered date
  Олексій Суворов
(@admin)

  Admin |  0/10 | Posts: 1 |
2019-09-09
  conttkrzm
(@conttkrzm)

  Registered |  0/10 | Posts: 0 |
2020-11-16
  BillyEnsug
(@billyensug)

  Registered |  0/10 | Posts: 0 |
2020-11-11
  Arthurwen
(@arthurwen)

  Registered |  0/10 | Posts: 0 |
2020-11-04
  conttlegl
(@conttlegl)

  Registered |  0/10 | Posts: 0 |
2020-11-02
  Ellasmind
(@ellasmind)

  Registered |  0/10 | Posts: 0 |
2020-11-01
  Natalienum
(@natalienum)

  Registered |  0/10 | Posts: 0 |
2020-10-31
  Danil
(@danil)

  Registered |  0/10 | Posts: 0 |
2020-10-30
  alekseptouh
(@alekseptouh)

  Registered |  0/10 | Posts: 0 |
2020-10-29
  contacttafsrm
(@contacttafsrm)

  Registered |  0/10 | Posts: 0 |
2020-10-27
  Ramhax
(@ramhax)

  Registered |  0/10 | Posts: 0 |
2020-10-26
  conttaich
(@conttaich)

  Registered |  0/10 | Posts: 0 |
2020-10-19
  Irina
(@irina)

  Registered |  0/10 | Posts: 0 |
2020-10-17
  StevenSkype
(@stevenskype)

  Registered |  0/10 | Posts: 0 |
2020-10-12
  johnnynealy51
(@johnnynealy51)

  Registered |  0/10 | Posts: 0 |
2020-10-11
Page 1 / 5
Share:

Читати +03 Жовтня 2019 автор: Олексій Суворов в Теорія

Діагностика ринкового стану суб’єктів підприємницької діяльності в сучасному бізнес-середовищі

Маркетингове середовище постійно змінюється: ринкові можливості і загрози виникають, змінюються і зникають. Фактори маркетингового середовища можуть становити як можливості, так і загрози для діяльності суб’єктів господарювання на ринку. Маркетингові можливості – це наслідок позитивного впливу на діяльність ринкових суб’єктів факторів зовнішнього маркетингового середовища, які проявляються (чи можуть проявитися) в розриві фактичних результатів діяльності з потенційними
Читати +03 Жовтня 2019 автор: Олексій Суворов в Теорія

Методика оцінки факторів зовнішнього макро і мікро маркетингового середовища

Аналіз факторів макромаркетині ового середовища можна формалізувати шляхом виконання наступного алгоритму, який передбачає складання ряду таблиць, — по дві таблиці по кожній з груп факторів: політично-правові (таблиці 1-2), економічні (таблиці 3-4) демографічні (таблиці 5-6), науково-технічні (таблиці 7-8), природні (таблиці 9-10), соціо-культурні (таблиці 11-12) і двох підсумкових зведених таблиць ринкових загроз та можливостей (таблиці 13-14). Аналіз
Читати +10 Вересня 2019 автор: Олексій Суворов в Теорія

Суть і зміст маркетингу

Маркетинг — це теорія і практика процесу прийняття управлінських рішень відносно ринково-продуктової стратегії суб’єктів господарювання на основі дослідження факторів зовнішнього макро- і мікромаркетингового середовища з метою реалізації економічних інтересів виробників і споживачів. Суть маркетингу Маркетинг – це теорія і практика прийняття управлінських рішень відносно ринково-продуктової стратегії суб’єктів господарювання. Прийняття управлінських рішень щодо ринково-продуктової стратегії суб’єктів
ТОП